Blogolunk / Egészség / Tippek

9 bebizonyított módszer amivel a látásodat akár vissza is tudod állítani

drtjdfrrjhfdhds

Hirdetés

loading...

Az orvostudomány egyik alapelve, hogy ha nem használjuk az izmainkat akkor egyre gyengébbé válnak. Csakúgy, mint bármely más izmunk, edzésben kell tartani a szem izmait is. Összeválogattunk 9 bebizonyított módszert amivel visszaállíthatjuk a látásunkat.

1. Kerülje a szem túlzott igénybevételét a nap folyamán. Csukd be a szemed pár percig, és élvezd a csendet,  2-3 óránként.

2. Íme 16 jól ismert gyakorlat. Ennek a segítségével add meg a kellő edzést a szemednek.

jfgcjfjf

3. Ha szemüveget viselsz, csökkentsd azt az időt amikor, viseled. Ha van rá lehetőséged gyakran vedd le.

4. Masszírozd a szemed környékét..

jdgjdgjfgjd7

  A középső és mutatóujjaddal, enyhén nyomd meg a képen látható pontokat. De csak annyira  hogy elkerüld a fájdalmat.

5. Ha sétálsz a szabadban, a távolabbi pontok helyett inkább nézd a lábadat vagy a közvetlen előtted lévő dolgokat

6. Igyál sárgarépalét minél gyakrabban (lehetőleg minden nap).

Ha azt szeretnénk, hogy maximális hatása legyen, adjunk hozzá egy-két csepp olívaolajat is.

7. Ha a szemed fáradt, mosd meg meleg vízzel.

8. Lehetőleg ne bámuld a tv-t, a számítógépmonitort és a telefonod lefekvés előtt két órával.

9. Próbáld ki az indiai Trataka gyakorlatot. Ez segít a szemednek és az elmédnek a koncentrálásban.

Hirdetés

loading...

zkjtfgjfdhdfhd7

Ülj le egy tárgyal szemben 1 méterre (például egy gyertya elé). Fókuszálj a szemeddel, a tárgyra és csak arra összpontosíts. Próbálj meg nem pislogni. Törekedj arra hogy a tárgy képe megmaradjon a fejedben.

Ezután csukd be a szemed, és koncentrálj a fejedben megmaradt képre. Csináld ezt 10 percig.

A gyakorlat célja az, hogy megmaradjon egy tiszta kép arról amit a szem lát, mielőtt elfáradna.

Reméljük, a cikk elnyerte a tetszésed és nem felejted el, hogy megoszd a barátaiddal és családtagjaiddal is. Köszönjük.

Facebook Hozzászólások
Itt tudod kedvelni és megosztani a bejegyzést: