Blogolunk / Egészség

🌱 A HASNYÁLMIRIGY KEZELÉSE NÉPI MÓDSZEREKKEL. AMIT EGYETLEN ORVOS SEM MOND EL NEKED!

loading...

A hasnyálmirigy az emberi test egyik fontos belső szerve, amely az emésztésünkért felelős. A hasnyálmirigy-elégtelenség szövődményekkel és számos betegséggel, például hasnyálmirigy-gyulladással vagy cukorbetegséggel jár. Szerencsére van néhány nagyszerű népi gyógymód, amely segíthet ennek a szervnek a kezelésében, valamint a gyógyszeres kezelésben. Ha problémái vannak ezzel a létfontosságú szervvel – cikkünk Önnek szól!

1* recept Kapormagok
Mérjen ki 1 teáskanál kapormagot, és töltse fel 1 csésze forró vízzel. Egy óra elteltével az infúzió késznek tekinthető. Belsőleg használja, előzetesen szűrje le. A teljes mennyiséget a nap folyamán kell elfogyasztani, egyszerre csak keveset kell inni.

2* számú recept. Zab
A zabpelyhet régóta a hasnyálmirigy számára az egyik legjobb ételnek tartják. A leghasznosabb a sima zabpehely (nem instant zabpehely!) vízben, olaj és só hozzáadása nélkül. Egy hétig naponta többször is fogyassza. Ha megunja a zabkását, helyettesítse zabfőzettel: öntsön 1 kiló zabot 1 liter forrásban lévő vízbe, és egy órán át áztassa. Szűrje le és igyon belőle fél pohárral naponta háromszor.

3* recept. Hajdina + kefir
Este készítse el a következő gyógyszert. Vegyünk 0,5 liter kefirt és 1 csésze hajdinát. Öblítse le alaposan a darát, öntse rá a kefirt, majd hagyja ázni. 12 óra elteltével ossza a keveréket két egyenlő részre, amelyek közül az egyiket reggelire, a másikat vacsorára kell fogyasztani. Hasznos lesz, ha legalább 2-3 napig más étkezés nélkül marad. Ezt követően párolt zöldségeket fogyaszthat ebédre, például párolt zöldségragut készíthet. Néha gyümölcsöt is ehet. 10 nap ilyen diéta után tartson 10 nap szünetet, majd ismételje meg a kezelést.

Azok, akik a fenti módszerek valamelyikét alkalmazták, azt tapasztalták, hogy a javulás néhány nap után bekövetkezik. A fájdalom megszűnik, a testben könnyedségérzet alakul ki, és a puffadás is elmúlik.

loading...

A hagyományos gyógymódokat azonban már évszázadok óta próbálják, és nem korlátozódnak a főzetekre és a gyógyszerekre.

Jól bevált, kifejezetten erre a célra kifejlesztett légzőgyakorlatok, amelyek nagyon hasznosak például hasnyálmirigy-gyulladás esetén.

Gyakorlat:

Gyűjtsön sok levegőt a mellkasába, majd lélegezze ki az egészet, és tartsa vissza a lélegzetét.
Miközben visszatartja a lélegzetét, húzza össze kissé a hasát, számoljon lassan háromig, majd lazítsa el a hasizmokat.
Ha ezt a gyakorlatot naponta 10-szer végzi, az segít megerősíteni a hasnyálmirigyet, és enyhíti a panaszokat.

Reméljük, a cikk elnyerte a tetszésed és nem felejted el, hogy megoszd a barátaiddal és családtagjaiddal is. Köszönjük.

Facebook Hozzászólások
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial