Blogolunk / Egészség / Tippek

Ez a 10 étel tisztítja az artériákat és segít megelőzni a szívinfarktust

11111jhkjhgfs

Hirdetés

loading...

Az egyik legveszélyesebb betegség ma minden bizonnyal a szív- és érrendszeri betegségek, ezért nagyon fontos, hogy megértsük, hogyan kell megelőzni. A vénák elzáródása megzavarja a vér egészséges áramlását. A stressz, a fizikai aktivitás hiánya, és az egészségtelen életmód a fő kiváltó ok.

Ezért, nézd meg a következő 10 élelmiszert, amely segít méregteleníteni az artériákat, és segít megelőzni a szív- és érrendszeri betegségeket:

Lazac – gazdag egészséges zsírsavakban, amelyek csökkentik a vér koleszterinszintjét, segít megelőzni a gyulladásokat ami egy ismert oka a szív- és érrendszeri betegségek.

Narancslé – a frissen facsart narancslé nagy mennyiségű C-vitamint és antioxidánsokat tartalmaz, melyek védik az ereket a sérüléstől és fenntartja a normális vérnyomást. 2 pohár narancslé naponta megadja a szükséges tápanyagokat.

Dió – a dió gazdag zsírsavakban és telítetlen zsírokban, valamint tartalmaz egészséges omega-3 zsírsavakat. Rendszeres fogyasztása csökkenti a koleszterinszintet és jó hatással van az ízületekre és a szívre. Továbbá, a diófélék javítják a memóriát.

Kurkuma – a kurkuma egy erős szer, amely csökkenti a gyulladást a szövetekben. Használd étkezéseknél vagy fogyaszd teaként rendszeresen.

Hirdetés

loading...

Zöld tea – a zöldtea tartalmaz catechinest, erős antioxidánsokat, amelyek védik a szívet. Csökkenti a koleszterin szintet, és jó hatással van az anyagcserére. Igyál napi 2 csésze zöld tea az optimális eredmény érdekében.

Görögdinnye – ösztönzi a monoxid termelést és tisztán tartja az ereket.

Avokádó – gazdag egészséges zsírokban, amelyek szabályozzák a koleszterint és segít megelőzni a szív-és érrendszeri megbetegedést.

Áfonya – gazdag káliumban, ami egyensúlyban tartja a koleszterinszintet. Akár hiszed, akár nem, csökkentheted az esélyét 40% -kal a szívbetegségek kialakulásának, ha  2 pohár friss áfonyalét fogyasztasz naponta.

Teljes kiőrlésű gabonák – többet fogyassz zabpelyhet, teljes kiőrlésű kenyeret, és barna rizst, mert jó hatással van a szív- és érrendszer egészségére. Ez azért van, mert gazdag rostokban, amik szabályozzák a koleszterinszintet és csökkenti annak lehetőségét, hogy szívbetegség alakuljon ki.

Reméljük, a cikk elnyerte a tetszésed és nem felejted el, hogy megoszd a barátaiddal és családtagjaiddal is. Köszönjük.

Facebook Hozzászólások
Itt tudod kedvelni és megosztani a bejegyzést: