Egészség / Tippek

Elalvás előtt forralj fel egy banánt, idd meg a levét és nem fogod elhinni, mi történik majd alvás közben

Hirdetés

loading...

Mindannyian túl vagyunk már jónéhány olyan éjszakán, amit álmatlanul átforgolódtunk a plafont bámulva. Minél többet aggódunk azon, hogy nem tudunk aludni, elménk annál élesebben működik és egyszer csak azt vesszük észre, hogy besüt a nap az ablakon. Márpedig a nem pihentető alvás idővel depressziót, stresszt, szorongást okozhat.

A nyugodt alvást megzavarhatják egyes gyógyszerek, fájdalomcsillapítók, antihisztamin tartalmú szerek, szív- és vérnyomás gyógyszerek.

Azonban néhány, a konyhában megtalálható hozzávaló segítségével véget vethetünk ennek az ördögi körnek.

A banán tea csodákat művel és még finom is. Hogyan működik? A banán, különösen a héja tele van káliummal és magnéziummal. Miközben a magnézium segít megelőzni az alvási rendellenességeket, a magnézium és a kálium együttműködve segíti az izmok ellazulását. Valójában a magnézium az egyik legjobb ásványi anyag a pihenéshez!

Ne feledjük, ehhez a recepthez csakis bio banánt szabad felhasználni! A nem bio banánokat erős vegyszerekkel kezelik és mivel a főtt héjat is el kell fogyasztani, muszáj vegyszermentesnek lennie.

Hirdetés

loading...

A teát kevesebb, mint 10 perc alatt el lehet készíteni és fogyasztható minden este lefekvés előtt.

Hozzávalók:

  • 1 bio banán
  • 1 kis edény víz
  • egy csipet fahéj (ízlés szerint)

Vágjuk le a banán két végét és egy az egyben, héjával együtt tegyük bele a forrásban lévő vízbe. Forraljuk kb. 10 percig. Egy szűrő segítségével töltsük ki egy bögrébe. Ha szeretjük az ízét, szórjuk meg fahéjjal!
Aki nem szeretne pazarló lenni, nem kell kidobnia a banánt sem! Szinte biztos, hogy főtt banánt még sosem ettünk korábban, itt az idő kipróbálni! Szórjuk meg fahéjjal és együk meg a finom, ragacsos gyümölcsöt és a héját, mellé pedig kortyoljuk el a belőle főtt teát, hogy a hatás teljes legyen.

Kétségkívül sokan nyúlnak altatókhoz, az amerikai lakosságnak majdnem fele szenved álmatlanságban. Az altatók azonban hosszútávon nem segítenek. Csupán rövid távon számíthatunk rájuk.

Reméljük, a cikk elnyerte a tetszésed és nem felejted el, hogy megoszd a barátaiddal és családtagjaiddal is. Köszönjük.

Forrás: bidista.com

Facebook Hozzászólások
Itt tudod kedvelni és megosztani a bejegyzést:
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial